Compathy(コンパシー) 世界とつながる旅のコレクション β ver.

Asia North America Europe Oceania Africa South America Antarctica

Vietnam Ninh Binh province(Vietnam)のTHINGS TO DO情報

This is the information we have available about Tourism and Shopping in the Ninh Binh province(Vietnam) area. It's a list of all the recommended touristic spots and shops available or related to Ninh Binh province(Vietnam). You can choose any option that piques your interest to see more detailed information, like open hours and access, among other things. Let's see what everyone's saying about the Tourism and Shopping in Ninh Binh province(Vietnam) so we can schedule our activities!

  • Tam Coc

    Ninh Binh province, Vietnam

    Tam Coc(ニンビン, ベトナム)|日本人はこちらがお好き?陸のハロン湾でおなじみ「タムコック」(Mayumiさん) - 11

    30Episodes

    • Mayumi

      Mayumi川下りの後は希望者のみ自転車をレンタルして村内をサイクリング。 フランス人のおじさんがどうしても墓地に行きたい、というので 向かってみました。自転車で約10分程度の距離。 小さな村の崖の近くにひっそり立たずむ石造りのお墓。 墓石自体は比較的新しいのですが、墓地には雑草が生い茂って 土はぬかるんでいて、長居はできませんでした。 今は、まだ田舎~の小さな村という感じですが、 注目されているので、確実に観光地開発は進むと思います。 そのうちハロン湾に匹敵する立派なリゾート施設が建つのではないでしょうか。

    • Mayumi

      Mayumiこうして90分の川下りが終了。 船頭さんへのチップは払っても払わなくても私たち次第、と 事前にツアーガイドから言われていたのに、 ボート乗り場のマネジャーみたいなかっぷくのいいおばはんから 「一人5万ドンだよ!」と怒られ、しぶしぶ一人ずつ払うことに。 二人で5ドルのお小遣い、さらにフルーツとドリンクまでご馳走してもらって、 いい客商売だ…

    • Mayumi

      Mayumi水上での行商人のおばちゃんたち。 堰を切るように、おばちゃんたちの販売攻勢が炸裂。 「買って」 「これいいよ、買って」 「船頭の女の子が疲れているから買ってあげて」 断っても、この繰り返しで離れてくれない。 同乗していたフランス人のおじさんは根負けして、フルーツとドリンクを買ってあげていました。 おばはんのしつこさはハンパないです。

THINGS TO DO in Ninh Binh province (Vietnam) THINGS TO DO in Ninh Binh province (Vietnam)

Back to Top of THINGS TO DO in Ninh Binh province (Vietnam)