Compathy(コンパシー) 世界とつながる旅のコレクション β ver.

Asia North America Europe Oceania Africa South America Antarctica

United States Illinois(United States)のSTAY情報

This is the information we have available about the Hotels and Accommodations found in the Illinois(United States) area. It's a list of all the recommended options, ranging from small lodges all the way up to huge resorts, available or related to Illinois(United States). You can choose any option that piques your interest to see more detailed information, like facilities, access, and an official reservation page, among many other things. Let's see what everyone's saying about the Hotels and Accommodations in Illinois(United States) so we can make the best choice!

  • Heartland Lodge

    Illinois, United States

    Heartland Lodge(イリノイ, アメリカ合衆国)|【アメリカ・イリノイ州】Neboの山の中のロッジで大自然満喫ステイ(KANAさん)

    25Episodes

    • KANA

      KANAテラスからは大自然を一望できます。もちろんお部屋やリビングからも。 朝は空気が澄み渡り、鳥の鳴き声だけが聞こえる静かな時間。リフレッシュ&リラックス。 至福のひと時でした。何もしない贅沢。 今まで癒しといえばビーチリゾートばかり考えていたけれど、完全に森の中の自然に惚れてしまいした....。 もう全てに感動。本物の癒される旅先って、こういう所なのかと。1週間くらいのんびりしに戻ってきたいです。 ★Neboの旅行記はこちらにまとめました↓ https://www.compathy.net/tripnotes/18785

    • KANA

      KANA山の中を数時間走り、宿泊するロッジに着いたのは夕方ごろ。まずは夕食と思って、ダイニングに着いたら... 足を踏み入れた瞬間に感動!そこは、壁には本物の動物の剥製、そして大きな暖炉もある、カントリーサイドの木のぬくもり溢れる暖かな空間でした。 ここは世界中のハンターたちが集まる、知る人ぞ知る有名なロッジ。 ハンティングを楽しみにやってくるみたいです。 ある人の部屋の前には土で汚れた長靴みたいなブーツが置いてあって、本当に狩りにいったんだなぁと。

    • KANA

      KANAそしてディナーもとっても美味しくてびっくり!! 全てスタッフの手作り。食器もお洒落。 具だくさんで濃厚ソースのフレッシュサラダ、素朴なコーンのキッシュ、柔らかいマッシュポテトにお肉のソテー、そしてタルトにバニラアイスが乗ったデザートまで全て美味しくてもう大満足!未だに忘れられません。  イリノイはアメリカだけど、ジャンクフードばかりでなく、オーガニックや手作りなどご飯が美味しくて幸せ!♡

STAY in Illinois (United States) STAY in Illinois (United States)

Back to Top of STAY in Illinois (United States)