Compathy

Asia North America Europe Oceania Africa South America Antarctica

Gu Logbooks (Travelogs) of "島" in Inarajan (Guam)

This is a summary of all the Logbooks (Travelogs) related to 島 that we have available for the Inarajan(Guam) area. Please go ahead and click on them if you want to read their contents. Does reading about 島 in Inarajan(Guam) make you want to go there too? In that case let's start planning your next trip!

グアム女子旅。ココス島とタロフォフォ滝&キノコ遺跡の謎を調査(`_´)ゞ

女子旅
グアム女子旅。ココス島とタロフォフォ滝&キノコ遺跡の謎を調査(`_´)ゞ

2011-09-20 - 2011-09-22

  • 16Episodes
  • Miz Shige
ショッピングや日本人だらけのクラブにちょっと飽きちゃったので、グアム島の奥地を探検しに行ってきました。 ▶︎まずは、“まるごと遊びのためにある島”らしい《ココス島》へ。 グアム島の南側にある、サンゴ礁に囲まれた小っちゃい島で、周りの海は、美しいエメラルドグリーン。ここが『グアム一の景勝地』って聞いたので気になりました。さらにジャングルの奥には“星の砂”があるって聞いたので調査です。 ▶︎次の日には《タロフォフォの滝》がマニアに人気と聞いたので調査。 吊り橋は怖くなかったけど、ジャングルの中の横井氏の洞窟が面白かった! ▶︎最後の日はチョコレートハウスと、謎のチャモロ遺跡《ラッテストーン》をパトロール。きのこの形をした遺跡群、こんなのグアムにあったんですね。 『グアムつまらない!』っていうセリフは、ここを全部見てから言うべし。 ちょっと変わった観光がしたい人におすすめです。

Travel Collector: Miz Shige

  • 0
  • 2243 views

"島" in Inarajan (Guam) "島" in Inarajan (Guam)

Back to Top of "島" in Inarajan (Guam)