Compathy(コンパシー) 世界とつながる旅のコレクション β ver.

Asia North America Europe Oceania Africa South America Antarctica

Bahamas South Abaco(Bahamas)のTHINGS TO DO情報

This is the information we have available about Tourism and Shopping in the South Abaco(Bahamas) area. It's a list of all the recommended touristic spots and shops available or related to South Abaco(Bahamas). You can choose any option that piques your interest to see more detailed information, like open hours and access, among other things. Let's see what everyone's saying about the Tourism and Shopping in South Abaco(Bahamas) so we can schedule our activities!

  • Castaway Cay Beach

    South Abaco, Bahamas

    Castaway Cay Beach(South Abaco, バハマ)|Disney所有のPrivateIsland!子供も大人も楽しめる夢の島キャスタウェイケイ(Hazuki Ikedaさん) - 04

    12Episodes

    • Hazuki Ikeda

      Hazuki Ikeda島内にはキャスタウェイケイオリジナルグッズが! Tシャツ、バスタオル、浮き輪などなど! こういったものはすべてルームキーカードにクレジットカードの番号を登録しておけばルームキーカードでお買い物できちゃいますよ。もちろん本人のサインをもらって後でデータをスタッフが照らし合わせますしルームナンバーの申告もするのでもしルームキーを落としてしまっても悪用はされませんのでご安心を! しっかりとしたシステムが導入されているさすがディズニー!

    • Hazuki Ikeda

      Hazuki Ikedaパラソルとチェアーはもちろん無料。空いてるところを使います(^^) 海外の観光ビーチだと貴重品はいつも防水ポーチにぶら下げてますがここではお金がかからないので貴重品はすべて船に置いておいてもOK。(カメラなどは自己責任ですが;) 余計な心配もせず楽しめます!まさに夢の島! そしてディズニーミュージックが流れてるビーチなんてなかなかないですよね^^ 楽しい気分になれます♪ そしてここでもシュノーケリングを思う存分楽しみました!

    • Hazuki Ikeda

      Hazuki Ikedaそして歩いてやってきたのがセレニティビーチ。 18歳以上の大人しか入れません。 ハネムーンで来てる方や年配のご夫婦がここで読書をしたりエステ( 有料 )をしたりして過ごせます。イスを海の中に持って行き腰まで浸かってゆったりしていたらいつの間にか時間も経ってしまいます。 まさに大人の空間。 先程の賑やか空間とは全く違うので午前中はアクティブに遊んで午後はこちらでゆっくり過ごすのはいかがでしょう(^^)どちらも楽しめますね!

THINGS TO DO in South Abaco (Bahamas) THINGS TO DO in South Abaco (Bahamas)

Back to Top of THINGS TO DO in South Abaco (Bahamas)